להתלבש בסטייל בבית

היי אהובה!

אני מבלה את רוב היום שלי בבית המשרד שלי בבית ואני עובדת מהבוקר עד השעות הקטנות.. ולכן חשוב לי לעשות לעצמי סדר יום עיסקי וחלק ממנו זה לקום להתלבש , קצת להתאפר בשביל להרגיש טוב עם עצמי גם כשאני מבלה בין הארבע קירות הפרטיים שלי 🙂 ככה שאף אחד לא יכול להפתיע אותי ואם אני צריכה מהר לצאת מהבית אני תמיד מוכנה. ובנינו? זה פשוט נותן לי להרגיש טוב עם עצמי..

גם את מבלה את רוב שעות היום שלך בבית? עובדת מהבית? או פשוט רוצה להרגיש פאשניסטה גם לכמה שעות בבית?

הרבה נשים כמוך שואלות אותי איך אפשר להתלבש יפה בבית ולא ללבוש את החולצה של הבן זוג, פיג'מה שאמורים רק לישון איתה, או חולצת צבא שעוד נשארה לך בארון מלפני שנים ועדיין שיהיה לך נוח כי בכל זאת אנחנו עדיין מדברות על הבית הפרטי והנוח שלך?

הפיתרון שלי לנשים כמונו זה בעצם לעשות מספר אאוטפיטים שמיועדים לבית. גם כשאני עושה סטיילינג אישי ללקוחות שלי אני מקדישה לקטגוריה הזו זמן ותשומת לב כי זה לא פחות חשוב כדי להרגיש טוב עם עצמנו במשך כל שעות היום. אני מייעדת מראש בגדים מסויימים לזמן הבית כאלה שאולי כבר לא נלבש במשך היום לסיבוב בקניון או לבית קפה או לסידורים אבל הם נוחים ויפים ויתנו לך הרגשה טובה ושיקית גם בשעות היום שתעבירי בבית. כאלה שגם אם האורח הכי לא צפוי יפתיע אותך, תמיד (!!) תהיי מוכנה לפתוח את הדלת בשיא הסטייל.

אז קודם כל בואי נקבע משהו –  את כל חולצות הצבא, הפיג'מות, הבגד של הבן זוג וכל הדברים הטובים האלו תשאירי לזמן השינה במיטה.

כי בנינו אין דבר יותר מרענן ומרים מלקום בבוקר לצחצח שיניים לשתות את הקפה ולהתלבש יפה ולהרגיש טוב עם עצמך ביום החדש שמגיע!

יש המון אפשרויות לבית אני אוד אוהבת דברים נוחים ושיקים לדוגמא: אוברולים, שמלות קלילות, גינסים קצרים וטישירט מגניבה או חולצה מכופתרת אוברסייז לבנה או משובצת ועוד המון אפשרויות….

צילמתי לך כמה דוגמאות למה אפשר ללבוש בבית בסטייל ובהכי נוחות שיש:

 

כל אלה אאוטפיטים סופר שיקים וממש נוחים להתנהלות הבית שיתנו לך להרגיש מקסימום סטייל במינימום מאמץ.

הטיפ הכי חשוב – להקציב לך מקום בארון לבגדי בית שהם נוחים ויפים מספיק כדי לתת לך את תחושת הבית שאת אוהבת ולהרגיש שיקית ומלאת סטייל !

את יכולה גם לקנות הופעות שלמות ללבוש יומיומי קז'ואל באינטרנט יש לך המון סגנונות במחירים ממש סבירים באתרים שהמלצתי בפוסט על "איך לקנות נכון באונליין"

ספרי לי בתגובות מה הלוק שהכי התחברת ואיזה עוד הצעות מעניינות יש לך ללבוש בבית.. מחכה לראות 🙂

 

 שלך,

לינוי ברנס

בא לך עוד?? כנסי לקרוא ↓