איך לקנות נכון באונליין

היי יקירה!

אם יש משהו שאני מצטיינת בו במיוחד זה קניות אונליין 🙂 מאחר ואין לי את הזמן להתחיל ולהסתובב בחנויות פיזית ולקנות רק לעיתים רחוקות כי אמנם העבודה שלי עם לקוחות פרטיות בנויה על זה אבל גם כשאני מסתובבת עם לקוחות לסיבוב שופינג לבניית המלתחה זה תהליך לגמרי בשבילן ואני בכלל לא מסתכלת בשביל עצמי (שוקינג!) האונליין נותן לי מענה מושלם.

שאלת המאה (!!) ששואלים אותי כל הזמן זה איך לקנות נכון אונליין? איך אני לא נופלת עם המידות? איך אני יודעת על כל ההנחות? ואיזה אתרים אני מוצאת סחורה איכותית וטובה? ואיך אני יודעת מה בדיוק לחפש?

אני עומדת לגלות לך את כל הסודות אחרי שנים של סריקה בכל הרשתות באינטרנט ואוהדת אדוקה של קניות באינטרנט ( כי רק ככה אני אצליח להרגיע את הגילטי פלז'ר שלי לקניות ).

נתחיל מהמידות – זוכרת את המדריך החינמי שלי להכיר את גופך שמדדת את המידות שלך? והבנת בדיוק מה מבנה גופך? אם לא הגעת לשם עדיין תיכנסי לקישור ותקראי כדי לדעת בדיוק מה המידות והמבנה שלך.

קודם כל קחי בחשבון שכל חנות / מותג המידות קצת שונות ולכן ההיקפים מאוד חשובים כי עד שתכירי את החנות האהובה עלייך את תצטרכי להיכנס לטבלת המידות ולבדוק בדיוק מה המידה הרלוונטית לך ולכן ההיקפים סופר חשובים בשלב הזה

לפני שאנחנו מתחילות קחי לך סרט מדידה ותתחילי למדוד: תזכרי למדוד את אזור החזה, אגן ומותן כמו שאמרנו במדריך 🙂

אני אוהבת להתחיל תמיד מהעמודה של הWHAT NEW כדי להתעדכן בדברים החדשים והטרנדיים ביותר. אם את יותר החלטית ורוצה לקצר תהליכים תתחילי להקיש בעמודת החיפוש כמה שיותר פרטים על המוצר שאת רוצה כדי לצמצם את אפשרויות החיפוש (באתרים הבינלאומיים כמובן תקלידי באנגלית ) אם יש פריט כלשהו שבאלך אבל לא משהו מסוים לכי לפי קטגוריה – מכנסיים, חולצות וכו'

אני מודה שיש פה הרבה ניסוי והטעייה לפחות בהתחלה עד שתביני איך לראות את הבד נכון או לקלוע בדיוק למידה ולכן אני אתן לך כמה חנויות שאני רוכשת באופן קבוע מהן ולחסוך לך את השלב הראשוני של להסתובב שעות באינטרנט ולקנות דברים לא איכותיים .

טיפ קטן ממני – בכל אתר יש תמונות מכל הכיוונים תקדישי כמה שניות כדי לראות את הבגד בשלמותו זה ייתן לך ריזיקה איך הוא מרגיש ואיך הוא יושב ובחלק מהאתרים יש גם וידאו שזה מושלם כי אז את ממש רואה איך הבגד, הנעל או כל דבר אחר ניראה בפרופורציה האמיתית שלו

טיפ נוסף ממני – תמיד תסתכלי מה המידה של הדוגמנית זה נותן לך פרופורציה על המוצר לעומת הגוף.

אתרים מומלצים שאני מאוד אוהבת:

בינלאומי:

Terminal x- אתר עם מותגים בין לאומיים מוכרים כמו מנגו אורבן ועוד. אתר ממש שווה כי יש כל פעם הנחות והמשלוח מגיע כבר יום למחרת שזה מדהים!! (טוב לא לכום זה מגיע יום למחרת אליי לאילת זה הגיע שלושה ימים אחרי שזה מדהים גם כן).

Asos – האתר הנמכר ביותר כיום! שזה בערך אהבת חיי יש כללל הזמן מבצעים והנחות וסחורה איכותית וגם הם התחילו לאחרונה להביא מותגים מעניינים ויש לך שם את כל הסגנונות והמשלוח לרוב ממש מהיר (עד שבוע). מה שכן צריך להיזהר לפני שמתלהבים במוצר שלפנייך אני תמיד אוהבת ללחוץ על אפשרות הוידאו כי לרוב רואים טובים יותר את הבד והדוגמא בלייב. באסוס קיים סחורה של בגדים, אקססוריז וגם מוצרים לבית הורסים ומיוחדים.

 וסוד כמוס – יש קוד הנחה על הורדת מע"מ לישראלים IL17 ותקבלי עוד הנחה מעבר למה שכבר יש שזה ממש ממש שווה!

Next- בנקסט יש דברים ממש איכותיים ונחמדים לנשים קו מאוד קלאסי ונקי אבל (!!) אם את אמא לילדים יש קולקציות ממש איכותיות ונשמרות נהדר ובנוסף קולקציה למידות גדולות עם המון אפשרויות.

Etsy- אתר שלם של מעצבים לכל דבר שרק תרצו מבגדים עד להום סטיילינג, קבצי עיצוב, אומנות ועוד ועוד אתר ששווה ביקור לקבל השראה ולמצוא דברים מיוחדים ואיכותיים.

Shupperz- קונספט מהמם (!!) של קבוצת בנות בחו"ל שעושות בשבילכן שופינג בחנויות שיש רק בחו"ל  במחירים נמוכים בהרבה מהשוק ושולחות את המוצר עד אליכן. הרעיון הוא שאתן מתכתבות בצ'אט במעמד הקנייה היא יכולה למדוד לך להראות לך מכל הכיוונים להביא לך את כל הפרטים היא קונה לך את הפריט ושולחת זה חווית קנייה ממש מיוחדת וכיפית והבנות ממש ממש נחמדות שם! ממש ממליצה לך לעבור את החוויה הזו 🙂

Iherb- מוצרי טיפוח, ביוטי, בריאות, אוכל ועוד. דברים שלרוב אין בארץ בכל מה שקשור לביוטי ובריאות במחירים ממש טובים ומותגים איכותיים ומיוחדים.

כמובן שיש את איביי אמאזון ועליאקספרס שכולם מכירים אבל אני אישית קונה משם בעיקר גאדצ'טים ואקססוריז לצילום ולבית ופחות ביגוד וביוטי.

בארץ:

עדיקה- אתר לצעירות יש לה קו בייסיק נועז במחירים ממוצעים נמוכים המשלוח מגיע עד הבית תוך שלושה ימים בערך

רוקגלאם- גם הם מותג ישראלי צעיר וממש נחמד קו קצת יותר קלאסי מה שמיוחד אצלם ה שיש להם ליין של הום סטיילינג עם דברים הורסים וגם דברים למסיבת רווקות במחירים שפויים

חשוב!!!!

חשוב לדעת כשמזמינים מחו"ל מעל ל75$ משלמים מכס שזה ממש מבאס את הקנייה אז כדאי לפצל את העסקאות כל עסקה מתחת 75$ בהפרש של בערך יומיים כדי שלא יעשו לך בעיות ויחשיבו לך את זה לעסקה אחת אבל ה שווה כדי לא לשלם את הסכומים המעצבנים של המכס.

 כמובן שאם אין לך סבלנות ואת לא רוצה לחכות או לפספס מבצע או מידה ובאלך הכל ביחד לכי על זה 🙂

הנחות הנחות הנחות…… בכל האתרים יש הנחות ואפילו די הרבה פשוט צריך לעקוב . איך? אני נכנסת לפחות פעם בשבוע לאתרים שאני אוהבת ובודקת מה חדש גם מבחינת סחורה וגם מבחינת הנחות ומבצעים.

דרך נוספת להישאר מעודכנת זה להירשם לניוליטר של החניות שאני ממש אוהבת כדי להיות מעודכנת אונליין.

אז תזכרי את ההיקפים שלך, תבדקי מה המידה הנכונה לך, תסרקי את החנויות שהמלצתי תתחילי לקנות חכם וכמובן לא לעבור את ה75$

תתחדשי!! ותספרי לי איזה אוצרות מצאת ואולי אתחדש עוד קצת בעצמי 🙂

 

   שלך, 

לינוי ברנס

בא לך עוד?? כנסי לקרוא ↓