להפוך את עור הפנים שלך לזוהר ורענן בפחות מחודש

היי לאב!

בואי נדבר על הדבר החשוב ביותר – עור הפנים שלך! כמה את רוצה שהוא יהיה זוהר ורענן לקראת הקיץ ואחריו? אם רק היית יודעת כמה נסיונות עשיתי על הפנים שלי עד שמצאתי את הטוב ביותר בשבילי. העור שלי היה אדמומי, רגיש ושומני מיובש (כן כן, יש דבר כזה..), כזה שלא מחזיק שום איפור עליו אבל עדיין חייב כמויות של איפור כדי להסתיר את הפגמים… כי בנוסף לכל החגיגה גם מידי פעם מצטרף איזה חבר גדול בדיוק שם באמצע (!!) וזה אחרי גיל התבגרות קשוח ביותר עם אקנה ורקוטן בכמויות. ואם הייתי בתקופת לחץ??? עדיף שלא תדעי…  אז שמתי לי למטרה לטפח את תיק הטיפוח שלי ולנסות לפתור את הבעיה מהשורש (ליטרלי) מודה שהאמנתי לכל הפרסומות והמוכרות עד שהתחלתי לחקור ולנסות שיניתי את כל שגרת הטיפוח שלי ואת כל שגרת הבריאות שלי התחלתי ספורט, ולאכול בריא ונכון, התחלתי לשמור ולהגן על העור שלי וראיתי תוצאות באופן פלא ממש ממש מהר – בתוך פחות מחודש!

המקום שמסגיר את הגיל, את העייפות, את המצב רוח שלך ,זה שאת כל הזמן מנסה לטפח אבל עדיין לפעמים מרגיש ששום דבר לא עוזר.

אני ממליצה לך קודם להכיר את סוג העור שלך במדריך המלא להכרת הפנים שלך ואז תוכלי ליישם את כל הטיפים שאני מספרת לך בהמשך 🙂 אספתי כמה טיפים שעזרו לי להחזיר את הזוהר והרעננות לעור והיום אני בכלל לא שמה מייקאפ אני יכולה להרשות לעצמי לשים קצת סומק ומסקרה (טוב נו גם טיפונת קונסילר אחרי הכל עדיין יש לי קטנצ'יק בבית שלא ממש אוהב לישון) ופשוט לצאת מהבית ולהרגיש בשיא!

הנה כמה טיפים שאת לגמרי יכולה ליישם כבר מהיום..

מים – זה אולי הטיפ הכי חשוב מעבר לכל התכשירים, הטיפולים וכל הסודות! מים זה הדבר שעוזר הכי טוב לעור.. לשתות לשתות לשתות תוך שבועיים אני מבטיחה לך שאת תיראי את העור  זוהר ורענן יותר. לפחות 10 כוסות ביום, את לא מבינה כמה זה עוזר הרי בכל התכשירים הטובים יש מים ולחות להזנה של העור אז תחסכי לך זמן מאמץ וכסף ותתחילי פשוט לשתות והרבה! אם את לא מחובבות המים ואת חייבת משהו מתוק, המלצה שלי – שימי טיפונת מיץ מתפוז, לימון, אבטיח או כל פרי אחר שאת אוהבת בשביל הטעם וזה ימתיק לך את היום 🙂

קרם הגנה – חייב! ותמיד! קרם הגנה נותן לך את ההפרדה בין הנזקים של השמש החזקה שיש לנו בארץ לעור הפנים שלך ועוזר לך לשמור על עור הפנים.. וכן גם בחורף השמש עדיין מזיקה . מבטיחה לך שזה לא עושה לך עור שומני יותר או מוסיף לך פצעים , ההיפך הגמור הוא הנכון! פחות אדמומיות, פחות פיגמנטציה, פחות אבק בקיצור זה עושה רק טוב.

spf – בואי נפתור את סוגיית הspf – spf זה לא רמת ההגנה מהשמש אלא כמה זמן יש לך הגנה מהשמש זו טעות שאני שומעת הרבה אצל כולם שחושבים שככל שהspf גבוה הקרם יותר טוב, אז תדעי שזה לא קשור המספר הוא זמן ולא איכות כמובן שעדיף יותר גבוה כי ככה הזמן שהוא מגן יותר ארוך אבל קחי בחשבון שאם את נכנסת למים הקרם יורד ואז צריכה להימרח שוב ובלי קשר עדיף להימרח כמה פעמים ביום מאחר והוא לא באמת מחזיק כל היום. אם מצאת קרם לחות עם spf עוד יותר טוב, אבל לעולם לא לוותר על ההגנה מהשמש! לי יש את קרם הלחות עם spf של vichy  שהוא מעולה לי!! אם יש לך עור שומני תנסי פשוט קרם לחות קליל כמו שאני שמה ואם יש לך עור יבש תנסי משהו עם רמת לחות גבוהה.

ועוד טיפ ממני – שמן קוקוס מעולה לעור הפנים (גם לשיער) וגם שמן ארגן – את יכולה לפנק את עצמך פעם בשבוע במריחה ולהשאיר על עור הפנים 20 דק' זה עושה את העור זוהר ומתוח שמעורר קנאה!

שגרת טיפוח-  לשנות את שגרת הטיפוח בהתאם לעונות השנה ולסוג העור שלך – בקיץ ובחורף הפנים שלנו מגיבות אחרת ולכן חשוב שגם הטיפוח שלנו תהיה בהתאם אל תתעצלי זה יעשה לך פלאים לעור הפנים  וכמובן בהתאם לקנות מוצרים שתואמים לסוג העור שלך לאותה תקופה. לא כולן יכולות לשים אותו קרם והיום למזלנו יש מספיק חברות ומוצרים מעולים בשוק שיכולות לתת לנו מענה.

מסיר איפור ומי פנים– גם אם את שמה רק סומק או אם את חובבת איפור ומתאפרת איפור מלא כל יום וגם אם את בדיוק ההיפך ולא מתאפרת בכלל – חשוב חשוב לנקות את הפנים עם מסיר איפור או מי פנים טוב לפני השינה שינקה את הנקבוביות החסומות מהאיפור ומכל הלכלוך הסביבתי . בלילה העור מתחדש ובונה את עצמו לכן כדאי לתת לו לעשות עבודה טובה בלי הפרעות. (עדיף אחד משאיר לחות על עור הפנים).

אגב, אני התחלתי לנקות את הפנים פעמיים ביום – בבוקר עם מים בלבד ולפני השינה עם מי פנים מעניק לחות לעור כי זה שיש לי עור שומני לא אומר שאני צריכה לייבש אותו בטירוף אלא להעניק לו את הלחות המתאימה ולא להחמיר איתו כי זה רק עושה גרוע יותר לעור

תזונה – תזונה נכונה ובריאה תעשה לעור שלך רק טוב! ברגע שיהיה לך תפריט מזין ובריא את תרגישי מיד את כל היתרונות גם בעור וגם בגוף. תקפידי לאכול מכל אבות המזון ומכל הצבעים בדגש על שומנים בריאים (שמן אבוקדו, שמן זית, קנולה, אגוזים וכו'), דגנים מלאים ( חיטה, תירס, אורז, שיבולת שועל, שיפון וכו'), קטניות (עדשים, חומוס, שעועית וכו') וירקות (מכל חמשת הצבעים כל יום).

בגדול כל מה שמכיל וויטמין E יעשה לך  פלאים לעור הפנים כי זה הוויטמין שנלחם בנזקי הקרינה מהשמש וזיהום אוויר, כמו: אגוזים, זרעים, דגנים מלאים, כבד, ביצים, אבטיח תות שדה, קיווי, מנגו וכל מה שהזכרתי למעלה.

מריחה נכונה של הקרם – כן, יש לזה חשיבות מאוד גדולה. קרם לחות הוא אחד החשובים בשגרת הטיפוח שלך אבל גם חשוב לדעת איך להניח אותו.

  • חשוב להניח אותו בעדינות במיוחד מסביב לעיניים
  • למרוח בכיוון כלפיי מעלה זה הכיוון המומלץ ביותר.
  • לחכות לספיגת הקרם לפני שאת מניחה את האיפור כדי שייצור שכבת הפרדה .אם את ממהרת  תניחי את הקרם ראשון בסדר פעולות ואז תתחילי להתלבש לשתות את הקפה וכל השאר.

החלפת ציפית – פעם או אפילו פעמיים בשבוע תחליפי ציפית לכרית זה יעשה לך פלאים. הכרית אוגרת את כל האבק והחיידקים וזה מעביר לפנים שלך ישירות בלילה אז כמה שתחליפי הציפית תישאר נקייה וככה גם העור שלך.

מגבת – אם יש משהו שמשפיע ישירות על עור הפנים זה המגבת איתה את מתנגבת. את המגבת את חייבת להחליף פעם ביומיים הכי הרבה כי כל החיידקים והאבק נדבקים ונצברים עליה אז ברגע שאת מנקה את הפנים ואז מנקה עם מגבת מלוכלכת בעצם לא עשית שום דבר ואפילו יותר גרוע.. אז תקפידי להחליף מגבת פעם ביום יומיים לפחות ותתחילי לשמור על עור הפנים שלך כמה שיותר נקי.

ועוד טיפ ממני – כשאת מנגבת תנגבי בטפיחות ולא במשיכות כדי לא לפצוע את העור

טיפול פנים – תפנקי את עצמך בטיפול פנים טוב ומפנק לפחות פעם ברבעון כזה שיוציא את כל הלכלוך ממש מבפנים ויוציא את השחורים שאין באמת עדיין תכשיר שמוציא אותם טוב

סוד קטן ממני – עדיין פה ושם יוצא לי איזה חצ'קון עקשן ומעצבן (כי אחרי הכל אנחנו עדיין הורמונליות) ואחרי כל כך הרבה תכשירים טבעיים ולא טבעיים מצאתי את האחד!

Anti-blemish solutions clinical clearing gel  של קליניק –  אני פשוט מורחת נקודתית על עור נקי על הפצע עצמו כמה פעמים ככה ביום ותוך יום יומיים הוא נעלם לחלוטין!!!!!

מקווה שנתתי לך כמה נקודות למחשבה מבטיחה לך שאם  תתחילי מהיום תוך פחות מחודש העור שלך חוזר להיות זוהר בריא ורענן 🙂

תספרי לי בתגובות למטה איזה טיפ הכי אהבת והפתיע אותך.. מחכה לשמוע את ההמלצות שלך ..

 

שלך,

לינוי ברנס

 

בא לך עוד?? כנסי לקרוא ↓