איך להתלבש במידות גדולות

היי לאב!

מידות גדולות!

נושא שסוף סוף היום כבר יש המוןןןן אפשרויות בו חנויות ומעצבות שהבינו שיש צורך ואישה רוצה להרגיש יפה ומטופחת ולא משנה מה המידה שלה. וזה לגמרי אפשרי אז עם כמה טיפים וסודות שאגלה לך עכשיו גם את יכולה לבנות מלתחה שיקית ומלאת סטייל צבעונית ויצירתית .

הטעות הראשונה של נשים במידות גדולות זה ללבוש רק צבעים כהים, בדים קשיחים וגזרות רחוקות מאוד מהגוף – כל אלה טעויות אופייניות.

אני אתחיל בזה שכל אחד מהטרנדים מתאים לכולן ולכל שעות היום ואל תפחדי לצרף כל טרנד שרק תרצי למלתחה היומית שלך אם זה בביגוד עצמו ואם זה באקססוריז.

הדבר החשוב ביותר לזכור זה חיתוך הבגד על הגוף .

הגזרה המחמיאה ביותר היא זו שמדגישה מותן: 

גזרת מעטפת, גומי במותן, חגורה במותן , שמלות עם חיתוך במותן, חולצת קשר, חליפה עם הדגשת המותן, גזרת אמפייר (צמודות באיזור החזרה ורפוי באיזור הבטן), גזרה גבוהה יחסית (כזו שלא עוברת את מחצית המותן), חצאיות באזור הברך או קצת מעל, תפרים בצורת גזרת שעון חול או כל בגד שמדגיש את המותן כל אלה מדגישים את הגזרה מאריכים את מראה הרגליים ומטשטשים את תוספת הרוחב.

כמה טיפים חשובים :

חולצות – בעיניין המחשוף זה מאוד תלוי מה המבנה שלך וכמה החזה שלך גדול או קטן אבל בעיניין השרוולים אין וויכוח ,תנסי כמה שיותר מאוורר ומתעופף ולא צמוד מידי או קצר מידי אם את אוהבת גופיות – מעולה רק שימי לב שאת לא שמה גופיית "ספגטי" כי זה נותן אשליה של כתפיים רחבות עוד יותר וחסרות פרופורציה

מכנסיים – מאוד ממליצה למצוא את הגינס הנכון זה שתוכלי לפתור איתו כל הופעה ולהיראות נהדר – המלצה שלי לא גבוה מידי כדי לא לגרום לחזה להיות קו המותן שלך בדרך כלל גזרה גבוהה עד אמצע הבטן זו הגזרה הכי מחמיאה אם את לא בטוחה את יכולה לקחת סרט מדידה ולמדוד לאורך מתחילת החזה עד סוף הישבן בנקודת האמצע בדרך כלל זה הגובה הנכון של המכנס .

שמלות – אני אישית מאודדדד אוהבת שמלות גם כי זה מספיק אוורירי בחום המטורף שלנו וגם כי זה בדרך כלל נותן אשליית גובה מאחר וזה פיס אחד של בגד ואין שום חיתוך אלא אם כן לבשנו כזה בכוונה כמו הדוגמאות שנתתי למעלה. שמלה עם תיק מגניב ונעליים שטוחות או עקב קטן ייתנו לך לוק קיצי טרנדי ונוח במיוחד (ובנינו מה עוד אפשר לבקש?!)

חצאיות – גם פה זה מאוד תלוי מה מבנה הגוף שלך וכמה האגן שלך רחב לכן עדיף ללכת על חצאיות פעמון בבד נשפך ועדין כדי ליצור מותן אבל לא להגזים עם הרוחב גם גזרה ישרה לחצאית ברוב המיקרים מאוד תחמיא לרוב המבנים.

אקססוריז- תכשיטים עדיף שתלבשי גודל ביניים זאת אומרת לא קטן מידי ולא גדול מאוד כדי לא להדגיש רוחב. גם תיקים בגודל בינוני יחמיאו לך והאמת גודל בינוני יחמיא לרוב מבני הגוף הקיימים. למרות שלפעמים בתיקים באלנו מאוד תיק גדול כי זה יותר נוח – לכי על זה! אבל תזכרי למתן עם שאר ההופעה שלך ואז אין בעיה שפריט אחד הוא מוגזם.

שימי לב! הדבר שיהפוך אותך למומחית זה בעצם להבין מה מבנה הגוף שלך ואיזה פרופורציות את צריכה להדגיש כדי להסתיר את האזורים שאת מרגישה פחות בנוח איתם – סוג של לקחת את תשומת הלב למקום הטוב יותר.

תראי את הפוסט על מציאת מבנה הגוף שלך ותוכלי לדעת בדיוק מה מבנה גופך ואיך להתלבש בדיוק לפי גזרות ומבנים:

הנה כמה דוגמאות..

תודה ענקית לחן אוחנה הדוגמנית המהממת שבתמונות – אחרי פגישת סטיילינג אישי כל אלה לוקים מהארון הפרטי שלה (!!) שאפילו לא חשבה שתשים את השילובים האלה והגזרות האלו! 🙂

עוד כמה דוגמאות:

נלקח מאתר asos

 כמה חנויות שאני ממש אוהבת:

אונליין:

רתמה –  רותם לויתן היא מעצבת ישראלית שנונתנת מענה למידות גדולות בצורה הכי טרנדית כיפית וצעירה הקולקצייה שלה כיפית ושיקית ורואים שהיא מבינה בגזרות הנכונות למבני הגוף .

אסוס– כבר דיברתי המון על האתר הזה שאני מכורה אליו ברמות קשות יש שם קטגורייה שלמה לנשים במידות גדולות ואפשר למצוא פשוט הכל!

נקסט – גם בנקסט יש קולקצייה שלמה של מידות גדולות ודברים ממש איכותיים כולל נעליים ואקססוריז.

מידות – אתר שמייבא מותגים אמריקאים עם מגוון גדול שכולל גם יומיום וגם קולקצייה לערב, הלבשה תחתונה ואקססוריז (משלוחים והחזרות חינם).

סו סימפל – קולקצייה קלילה ומקסימה כולל גם אקססוריז. שם תמצאי פרינטים וצבעים עזים

חנויות: (הרשתות הידועות – בגדים איכותיים במחיר סביר)

עונות – הג'ינסים האהובים עליי למידות גדולות הם של עונות!! חוץ מזה יש להם כל מה שתירצי למצוא כולל הלבשה תחתונה ואססוריז .

קרייזי ליין – קו יותר בוגר וקלאסי לדעתי גם טיפונת יותר יקר מהאחרים

תמנון – יותר בייסיק, צעיר ויומיומי בין החנויות האהובות עליי למידות גדולות.

כמו שראית יש המון אפשרויות גם לגזרות וגם לחנויות את רק צריכה להעז ולא לעצור את עצמך מללבוש טרנד שהתאהבת בו כי את יכולה הכל העיניין זה רק להתאים למבנה גוף שלך!

תלבשי את כל הצבעים, הפרינטים, הטרנדים ואני מבטיחה לך שאם תלכי לפי המדריך הזה ותישארי מעודכנת בניוזליטר שלי המלתחה שלך תהפוך לשיקית ומלאת סטייל! 🙂

מחכה לראות איך חידשת לעצמך את המלתחה! תשלחי לי בתגובות ..

 

שלך,

לינוי ברנס.

בא לך עוד?? כנסי לקרוא ↓