15 התמונות שיעשו לך חשק לבקר בדרום תאילנד!

היי לאב!

לונג טיים נואו סי!  לגמרי מלא זמן!

אני רוצה רגע לדבר איתך גלויות ולספר לך שאני עובדת על פרוייקט ענק כרגע ולכן אני קצת נעלמתי זה כרגע בשיא הבנייה וכשאוכל לפרט יותר אני מבטיחה לעדכן אותך ישר!

בינתיים עד שאוכל לגלות לך יותר אני רוצה לעמוד בהבטחה אחרת ולשתף אותך על הטיול השנתי המשפחתי הגדול שלנו שיצאנו השנה.

אחרי שקיבלתי מלא פניות מכן על איזה מלונות הייתי ומה עשינו ואיך הסתדרנו עם שון שון וכמובן גם מה לבשתי החלטתי לעשות לכן פוסט שכולו מוקדש לטיול המושקע שלנו ולספר לך את כל החוויה 🙂

אז בואי נתחיל מהמסלול שלנו:

החלטנו ליסוע לשבועיים לתאילנד אני יוסי ושון וברגע שהחלטנו שזה טיול משפחתי ולא זוגי תכננו את כל המסלול לגמרי בהתאם (אני מציינת את זה כי זה סופר חשוב לבוא בגישה נכונה לטיול שכזה אבל נדבר על זה בהמשך…)

בחרנו ליסוע לתאילנד אחרי ששמענו עליה המון דברים טובים החלטנו ללכת לטעום אותה בעצמנו והאמת שהתאהבנו בשקט, בנופים, באוכל ובאנשים הסופר נחמדים

התחנה הראשונה שלנו הייתה האי המפורסם קוסמוי שבנינו היה האזור שהכי אהבתי יש בה גם חיי לילה וגם יוקרה וגם חוף וגם פעילויות

התחלנו במלון שנקרא "Muang Samui" – מלון טרופי יפייפה בתוך ג'ונגל קטן שנמצא בתחילת הרחוב הראשי של כל הבלאגן של קוסמוי – מלון ממש נקי מיקום מושלם ארוחת בוקר טעימה ועשירה ונוף תאילנד מובהק!

המשכנו למלון "Vana Belle" מלון יותר קלאסי ולגמרי שינוי אווירה – מלון עצום עם נוף מהמם של בריכה מחוברת לים החדרים מפנקים ממש  .

קוסמוי הייתה מדהימה אלינו עשינו בה כל כך הרבה!

כמה מסעדות ששווה לך להכיר –  האמת שאכלנו יחסית הרבה בבית חב"ד ממש טעים ואוכל ישראלי מוכר 🙂 ,בזיליקום גם מסעדה ישראלית וכל כך טעימה,  PREGO מסעדה איטלקית לא מאוד מיוחדת אבל רומנטית ממש והסלט היווני כבש אותי!

כפר הדייגים – מקום חובה (!!) לבקר בו מדרחוב ענק של מלא חנויות ומסעדות והכל כל כך פסטורלי ומהמם – אישית לא נלתי שם משום מסעדה אבל מהסיבוב הרגלי נהננו ממש!

עוד מקום ששווה לבקר זה קניון CENTRAL WORLD קניון פתוח ויפייפה באמצע הרחוב הראשי והוא מושלם בלילה עם האורות והמסעדות מסביב.

SEEN BEACH חוף מושלם וכל כך כיף עם ילדים יש שם פינה עם משחקייה ממש חמודה לילדים ובריכה בחוף בוסף לחוף המהמם!

צ'אוונג – זה הרחוב הראשי של קוסמוי יש שם מלא מסעדות וחנויות ושווה להסתובב לאורך הרחוב אנחנו חרששנו אותו מכל כיוון אבל פעמיים שלש לגמרי מספיק 🙂

בר שווה ויפייפה זה במלון W המושלם

באחד הימים עשינו טיול יום לכמה יעדים דרך המרכז למטייל – הספארי, ביג בודהה מתחם מהמם וכל כך מיוחד, הסבא והסבתא (אל תשאלי למה קוראים לזה ככה),

והמסאז'ים אווו המסאז'ים – כל כך זול, כל כך טוב!!! לא הפסקנו לעשות ולפעמים גם פעמיים ביום הכי פינוק שיש (אלו עם החולצות הירוקות בהירות הכי טובות שיש – המלצה מחברה 🙂 )

משם עברנו לקופנגאן למלון מושלם שנקרא "Panivman"  לחמישה ימים קסומים!

היעד הזה הוא הרבה יותר בטן גב יותר ים ובריכה ולנוח מלאאאא. נהנינו מהמלון ומיצינו אותו בכל דרך אפשרית – השירות היה מדהים ארוחת הבוקר הייתה מפנקת וטעימה והחדרים וואוו פשוט וואו (!!) הבריכה ענקית יש חוף יפייפה שמחובר למלון ומופעי אש כל ערב פשוט חוויה מדהימה!

הגענו בערב של הפול מון (זה ממש לא היה מתוכנן גילינו את זה מהמקומיים במקרה כשנסענו) חשבנו מלא אם ללכת לחוות את זה או לא והחלטנו שנפרגן לעצמנו ערב אחד ונלך לאיזה שעתיים עם שון שון כי בהתחלה יש רק מוזיקה טובה ומלא מופעי אש ואנשים סבבה (מיותר לציין שאיך שראינו שאנשים כבר מתחילים להשתכר כבר לא היינו באזור וחזרנו לישון את שנת היופי שלנו) אבל החוויה עצמה הייתה אדירה עשינו את הציורים הזוהרים המפורסמים ונהנינו מהמוזיקה וממופעי האש ושון ממש נהנה וגם אנחנו!

החלטנו גם פה לקחת טיול יום אבל הפעם עשינו את הטיול עם נהג פרטי ממש מקסים שהראה לנו את כל המקומות הכי שווים ויפיפיים באי בניהם – סיקרט ביץ' (חובה), אמסטרדם בר, חוף טונג נאי פאן ,מליבו ביץ', העץ העקום, בלו רמה (שאת חייבת לבקר שם זה מיוחד במינו)  ועוד..

ממליצה לך לא לוותר על הטיול הזה וגם לא על החוויה האינטימית עם המשפחה בלבד ביחד עם הנהג הפרטי זו היתה חוויה מהממת ומיוחדת במינה והאמת מאוד מאוד נוחה עם שון!

תחנה אחרונה לטיול שלנו הייתה בנגקוק במלון "Amiri" מושלם ברמות וענק במימדים לא הגיוניים .. החדרים קטנים אבל המלון עצמו עצום במרכז העיר והבלאגן מאוד נוח כדי ללכת ברגל לכל המקומות שרצינו..

האמת שלא היינו במלון יותר מידי כי היה לנו רק 24 שעות בבנגקוק ולכן ניצלנו את זה כדי להסתובב בכל מיני קניונים מומלצים כמו –

SIAM PARAGON הוא הקניון היפה ביותר שהייתי בו – עם המותגים הכי גדולים ואהובים – דיור, שאנל, פראדה וכל הגדולים…  יש בתוכו אקווריום ענק ומהמם והמוןןןן אוכל מכל העולם. ובכלל הקניון עצמו (וגם הבחוץ) מעוצב כל כך מיוחד ומפואר שפשוט כיף להתסובב בו רק כדי להינות מהיופי בעיצוב!

CENTRALWORLD BANGKOK הקניון הכי עצום שהייתי בו בחיים (!!) יש בו איזה 7 קומות שמחולקים לפי נושאים . שם תמצאו את כל החנויות המוכרות בעולם הרשתות כמו זארה, מנגו וכו'…היופי בו זה החילוק המסודר בין הנושאים בקומות – בגדים, אוכל, ריהוט, תכשיטים, מכוני יופי ועוד…

אפשר בקלות לבלות שם חצי יום!

MBK SHOPPING CENTER BANGKOK קניון עצום מבולגן מאוד אבל אווירה ממש מיוחדת – אני אישית קצת קיבלתי סחרחורת אבל זו חוויה שחייב לעבור. את תיראי שם המון זיופים זולים אוכל מיוחד מכל העולם ואווירה של שוק בתוך קניון בסך הכל לחוויה חד פעמית זה משהו שכיף לעשות.

טיפ ממני – המחירים לא באמת זולים אז אם לא מצאת משהו שממש שבה את ליבך חכי עם השופינג ליעד הבא שלך או אפילו בארץ – עצה מחברה 🙂

ועכשיו לחלק הכיפי, כמה מהלוקים שלי :

האמת שהאווירה הג'ונגלית עם הים הגדול והחיות היפיפיות נתנו לי מלא השראה ללבוש שלי . אבל עדיין נשארתי עם הקו הנקי והקלאסי שאני כל כך אוהבת. וזה השילוב שתראי בתמונות למטה.

15 התמונות שיעשו לך חשק לטוס לתאילנד כבר עכשיו:

מחכה לשמוע איזה המלצות יש לך אם כבר היית בתאילנד ואם לא מה הכי עיניין אותך לשמוע..