מתנות ייחודיות לחג לאהובים שלנו גם בהסגר מרחוק

היי אהובה שלי,

אנחנו בתוך תקופת החגים ואמנם אנחנו מעבירות אותם בבית בעקבות המצב אבל אין שום סיבה שלא נפנק את האהובים שלנו במתנות כמו שאנחנו אוהבות לכבוד החג.

בדרך כלל אנחנו לעולם לא נגיע עם ידיים ריקות בחג ותמיד שוברות את הראש מה ניתן השנה שהוא לא זר פרחים או בקבוק יין כרגיל.

אז אספתי לכן כמה רעיונות למתנות לקראת החג שאת יכולה להזמין היישר מהבית ויגיע אליהם בחגים ויעלה להם חיוך אהוב שיעשה לך ולהם טוב על הלב וכמובן שברוח התקופה הכל כחול לבן!

אתן רק צריכות לבחור את מי באלכן לפנק לקראת החג ואיזה מתנה הכי תתאים לאהובים שלך אמא, אבא, אחות, חברה טובה, חמותך ועוד כל אחד מהקרובים שלך.. את בטוח תמצאי כאן את המתנה הייחודית שתעשה להם טוב על הלב 🙂

ואני תפקידי למצוא לכן את המתנות הייחודיות והשוות וכמובן לדאוג לכן לקוד קופון ולמבצעים שווים

אופנה כי כולנו נשמח לקבל –

אקססוריז –  התיקים של רותם אהובתי של מותג REINA שלא הפסקתן לשאול על התיקים שלה אצלי. תיקים, ארנקים, אקססוריז וכל מה שאנחנו אוהבות במיוחד לנשים שאתן אוהבות

יש לה אפשרות לקנייה ושליחה עד הבית ואתן יכולות גם לרכוש גיפטקארד ולתת לאהובים שלכם לבחור לעצמם את המתנה 🙂

 

 

תכשיטים – כולכן שאלתן על שרשרת הפנינים שלי ועכשיו זו הזדמנות מצוינת לפנק את מי שאוהבים בתכשיט מיוחד לכבוד החג כי כולנו נשמח לקבל אחת מיוחדת. אז תכירו את בוטיק EMA עם כל כך הרבה אפשרויות ומגוון של דוגמאות. תנסי לעמוד שלה ותודי לי אחרי זה 🙂

טיפוח לפינוק לכאלה שאת ממש אוהבת –

טיפוח אורגנים – אצל טל יש כל כך הרבה אפשרויות מארזים מוכנים וגם כאלה שאת יכולה להרכיב בעצמך לפי תקציב ומניסיון אישי יש לה את המוצרים האורגניים הכי מושלמים שראיתי כבר הרבה זמן.. יצא לכן לשמוע אותי מדברת על מותג ROCIO כבר כמה פעמים ועכשיו לקראת החגים היא יצאה במבצע סופר שווה 2+1 על כל המוצרים ובנוסף 30% עלכל המארזים המוכנים (!!) ככה שלגמרי כדאי לכן לפנק את האהובים שלכן ואולי על הדרך גם את עצמכן 🙂

 

 

 

טיפול מפנק ומוצרים בהתאמה אישית – אוקיי הגיע הזמן להכיר לכן את גל בעלת הקליניקה לטיפולי עור מתקדמים ומומחית בשיקום העור. וכשאני אומרת מומחית אני מתכוונת למומחית (!!) אני לא צריכה לדבר יותר מידי פשוט תיכנסי לעמוד שלה ותיראי את התוצאות בעצמך. גל עושה משלוחים של מוצרי פנים בהתאמה אישית שעושים פלאים לפנים יחד עם טיפולי יופי שפשוט עושים לך עור אחיד חלק וזוהר ברמה שלא הכרת אז אם באלך לפנק את האהובים שלך יש לה אפשרות לרכוש גיפט קארד לטיפול מפנק או ערכת מוצרים ביתיים ותאמיני לי, היקרים שלך הולכים להודות לך!

 

 

סדנאות וקורסים מעשירים –

סדנת איפור –  סדנת איפור של אדווה המהממת שתלמד אותה איך להוציא את המקסימום מתיק האיפור שלה ולהשתמש באופן אפקטיבי ולנצל את כל מוצרי האיפור ששוכבים בבית. לא עוד סדנה שתקנה מלא מוצרים אלא תצא עם הטכניקה והכלים לייעל את כל מה שיש לך כבר בבית! זו מתנה מושלמת לפנק את אמא, חמותך, אחותך או חברה טובה שאת ממש אוהבת לקראת החג ומה יותר יעיל וכיף מלהשתמש במוצרי האיפור שבטוח יש כבר בבית?

קורס אונליין –  קורס הסטיילינג "30 יום לסטייל מושלם" שלי שמקיף את כל סודות המקצוע מחמש שנותיי כסטייליסטית אישית שייתן לאמא, אחות, חברה או כל אישה שאת ממש אוהבת את הכלים ללבוש את הסגנון הייחודי שלה ולשדרג את ה"אני העצמי" שלה עם המון סטייל, עוצמה וסטייטמנט.

בקורס היא תקבל הדרכה מלאה לגילוי מבנה הגוף המדויק שלה, אתגר לבוש של 30 יום עם רעיונות והצעות לבוש לפחות חצי שנה קדימה, הדרכה מלאה למציאת הסגנון האישי והייחודי שלה, הדרכה מלאה לבניית ארון חכם מא' ועד ת', תלמד את תורת הצבעים בצורה הנכונה והטובה ביותר בשבילה ועוד המון בונוסים שווים ביותר שבניתי בקורס הזה 🙂

 

 

 

פרחים ושוקולדים ברמה אחרת –

 

זר פרחים מיוחד – בואי נודה באמת, רובינו אוהבות לקבל פרחים זה עושה לנו טוב עצם המחשבה שזה יושב על השולחן ומכניס צבע לחיים. אבל את האמת? אני אוהבת ייחודיות ודי משעמם אותי הזר הרגיל לכן בבוטיק כמו flowerstory יש לכן זרים שמראים הרבה מעבר לזר הרגיל שכולנו מכירות עם שילובי צבעים קסומים ואקססוריז שפשוט משלים את החוויה!

 

 

מארז מתוקים – מארז של קינוחים זו המתנה המושלמת בעיניי! איזה כיף לקבל מקבץ של קינוחים אהובים ומלאים במתוק. מי מאיתנו לא אוהבת שוקולד וקינוחים? וכשזה בא במארז שכולו טוב?? אנחנו בכלל מאושרות.

לדוגמה המארזים של ניצן שעושה מארזים מפתים וכל כך מדויקים עם שוקולדים וקינוחים הכי אהובים עלינו שיש סיכוי לא קטן שתרצי לפנק את עצמך בנוסף

 

מארזי מתנה לפי נושא ותקציב –

מארז מתנה – מתנות לחברה או אחות שילדה לא מזמן את יכולה למצוא אצל מירי ששבתה את ליבי איך משנכנסתי לעמוד ברמת מתיקות שיא שלה עם מארזים כל כך יפים מיוחדים ומלאים בסטייל בדיוק כמו שאני אוהבת!

 

 

מתנה לפי סוג אירוע – מתנות לפי האירוע בהתאמה אישית ברמה כל כך מדויקת לא ראיתי הרבה זמן. המארזים של The little bow company ארוזים כל כך יפה ועשויים כל כך טוב שפשוט עושה חשק לחגוג כל יום.

 

 

מארזי מתנה לכל המינים –  המארזים היפיפיים של שיר מcarinio.gift.box עשו לי חשק לחגוג לבעלי יום הולדת כבר עכשיו.. יש לה מארזים לכל האירועים והמחירים והכי חשוב לכל המינים ככה שאם בא לך לפנק את בעלך, בן הזוג או אבא את יכולה למצוא אצלה כל כך הרבה אפשרויות. אני לגמרי עפתי על המארזים המדויקים שלה!

 

 

ימי כיף כי מגיע להם –

עיסוי – שובר דיגיטלי לטיפול בקליניקה של טל לעיסוי רפואי אישי או זוגי מה שיכול להיות נהדר כמתנה לשני ההורים או כל אחד מהאהובים שלך. את יכולה לרכוש שובר ולתת כמתנה לאנשים האהובים עלייך זה בדיוק הזמן כשכולנו חווים כל כך הרבה מתח, סוחבים כאבים ופחות זזים כתוצאה מההסגר. (יש גם טיפול ב4 ידיים שמניסיון זה הדבר הכי מושלם שיש!! אז אולי תתפנקו ביחד? 🙂  ).

מתנות לבית –

תמונה משפחתית – מתנה מקסימה שאפשר לתת להורים ולכל המשפחה זה הציור הדיגיטלי המשפחתי אצל טלי שעושה עבדה כזו מדויקת וייחודית. יש לי חיבה מיוחדת לתמונות ואם זו תמונה של כל המשפחה בצורה כזו יצירתית ומדויקת אני לגמרי התאהבתי ברעיון! מתנה כל כך מקסימה לתת להורים למסגר לעטוף ולשלוח עם חיבוק גדול!

 

 

דברי נוי – בטוח יצא לכן לראות את "לוכדי החלומות" שתלויים על הקירות הכי טרנדיים בארץ. ליאל המהממת מעצבת לוכדי חלומות בעבודת יד עם המון סטייל וחשיבה יצירתית שווה לכן להציץ בעמוד שלה. ובנוסף היא עושה סדנאות פרונטליות מדהימות להעצמה ומיקוד בעזרת לוכדי החלומות שזה לעצמו נשמע קסום.

 

 

מקווה שמצאת כמה מתנות שוות להעניק לאהובים שלך גם מרחוק..

תאמיני לי שכל אחת מהמתנות השוות והמיוחדות שהצעתי לך כאן תיתן להם את התחושה שחשבת עליהם ואת מחבקת מרחוק. כי אין כמו לעשות להם שמח במיוחד בתקופה הזו..

 

עד הפעם הבאה,

שיהיה לנו חג שמח ובריא!

 

שלך,

לינוי ברנס

 

בא לך עוד?? כנסי לקרוא ↓