איך למצוא את מבנה הגבה הנכון לך

היי לאב!

מה הדבר שאת הכי משקיעה בו בפנים? חוץ כמובן מטיפוח העור (שזה בפני עצמו)

הדבר שאת מקפידה לטפח כל חודש לפעמים אפילו פחות ומשנה לך את כל הנראות של הפנים??

כמובן שהגבות!

אם היית יודעת את האבולוציה במשך השנים של הגבות שלי .. בואי נגיד שלזה עדיף שאני לא אעלה תמונות חחח כבר סיפרתי כמה פעמים על התאמה למבנה ואם יש משהו שממש חשוב כי סטייה הכי קטנה יכולה להפיל לך את המבט או להקשות את הניראות כולה וחבל אחרי שאנחנו משקיעות כל כך הרבה כי אם יש משהו שרואים קודם ותמיד ישפיע על איך האיפור נראה או האסתטיקה שלנו נראית אלו הגבות!

אחרי התייעצות עם חן אוחנה (ממליצה לך לעקוב אחריה chen_ochana_makeup_eyebrows@ ) אלופת ההתאמה בין הגבה למבנה העיניים והפנים החלטתי שאני רוצה להדריך אותך קצת על מבנה הגבה שיהיה לך הכי מחמיא ומתאים למבנה הפנים שלך .

קודם כל תכירי את חן  – שעוסקת בתחום כבר 15 שנה ועבדה בסלונים מוכרים מאוד ואחרי שנים של צבירת ניסיון החליטה לפתוח עסק משלה בתחום! הדבר הכי מזוהה עם חן זה שהיא מקפידה להתאים את הגבה למבנה הפנים ולא מוציאה אף לקוחה כמו זו שיצאה קודם! פשוט כל אחת יחידה ומיוחדת.

אז לאחר מחקר רחב איתה אני מביאה לך את הטיפים הכי חשובים לפני התור הבא אצל הקוסמטיקאית:

רוב האנשים לא יודעים אבל הדבר הראשון שצריך להכיר לפני שמשנים את הגבות זה את מבנה הפנים כדי שהגבה תתאים ותחמיא לכל הפנים ורק אחר כך ניגשים למבנה העיניים והגבה.

ברגע שתביני מה מבנה הפנים שלך תביני איזה גבה את רוצה והכי תתאים לך – ממליצה לך לנסות להשתמש ברוב שטח הגבה שלך כדי ליצור את המראה הכי טיבעי שאפשר .

אם עוד לא קראת את המדריך "איך להכיר את מבנה הפנים שלך" כנסי לקרוא כדי להכיר את מבנה הפנים שלך ואז נוכל להמשיך 

אם את כבר יודעת מה מבנה הפנים שלך אפשר להמשיך כדי להתאים את הגבה לפי כל מבנה
  1. פנים עגולות – במבנה זה מומלץ לעצב גבות ישרות עם עלייה קטנה כדי לשבור את המבנה העגול .
  2. פנים מאורכות – במבנה זה מומלץ ליצור קו רוחב עם הגבה כדי לשבור את המבנה המוארך של הפנים ז"א גבה ישרה יותר ולא שפיצית שנותנת מראה של אורך.
  3. פנים מרובעות – במבנה זה מומלץ לעצב גבות משולשות יותר כדי ליצור אורך לפנים ורכות לפנים.
  4. פנים אובליות – במבנה פנים זה כל מה שתעשי לרוב יראה מעולה  ואת די יכולה להתפרע לפי מה שבאלך .
  5. פנים בצורת לב – במבנה זה עדיף שתעשי גבות עגולות יותר כדי לרכך את המבנה ואת הסנטר שמאוד מחודד (ובטח שלא גבות שפיציות ומשולשות כי זה רק ידגיש את החידוד של הסנטר).
סוגיי גבות:

 

 גבה משולשת – מעניקות מראה צעיר יותרנותנות אשליה של אורך ולכן מאוד טובות למבנה מרובע ועיניים שקועות לפעמים יש מבנה גבה טיבעי שהוא משולש וזה נותן אשליה של מראה עצוב ולכן לפעמים צריך להוריד קצת מהקצוות כדי לתת מרחב והרמה לאזור העיניים.

 

 

 

גבה עגולה – מרכך את הפנים גם מבנה גבה עגולה קיים אצל הרבה וזה מראה קצת ליצני ובמקרה כזה עדיף לרכך מעט את המראה שלה ולעבות בהתאם לצורך

 

 

 

גבה כנף – הגבות הקלאסיות. בערך כמו גבות משולשות אבל הרבה יותר רכות ונשיות ויתאימו לרוב מבני הפנים.

 

 

 

 

גבה שטוחה – הגבה המומלצת בותר לפנים מאורכות כדי לשבור את האורך ולתת אשליה למראה אובאלי ורך

 
 
 
כמה טיפים חשובים….

כמו שדיברנו במדריך החינמי להכיר את גופך" על להתאים את המלתחה למבנה גופך גם כאן ההתאמה למבנה סופר חשובה!

בנוסף למבנה הפנים את צריכה להתחשב גם במבנה העין – 

עיניים קרובות – בדרך כלל כשיש עיניים קרובות עדיף להוריד קצת מתחילת הגבה (באזור האף) כדי לא יצור מראה כועס. אני יודעת שזזה נשמע מפחיד להוריד כמה מ"מ מהגבה אבל מבטיחה לך שאת תיראי את השינוי לטובה מידית . פתאום כל המבט שלך והפנים יהיו עדינות ונשיות יותר.

עפעף נופל –  זה קורה לנו עם השנים ולפעמים זו פשוט צורת העין. במצב כזה עדיף להוריד קצת מהקצוות ולתת יישור קטן של הגבה (כדי שלא יתעקל למטה וייתן אשליה של פרצוף נפול) ברגע שאת תפתח קצת את הגבה אוטומטית ייתן לך הרגשה של מרחב בפנים

עיניים שקועות – בדרך כלל בעיניים כאלה מומלץ עדיף שתלכי על מבנה גבה שנותן מרחב כמו גבה משולשת או כנף

עיניים בולטות – לעיניים כאלו עדיף שתעשי גבה שטוחה כדי לצמצם את אזור הרוחב בעין.

פנים מלאות –  אם את בעלת פנים מלאות עדיף ללכת על עובי ביניים : לא דק מידי ואז זה חסר פרופורציה ולא עבה מידי שיעשה לך מראה גס ומוגזם

פנים רזות –  אם את עם פנים רזות וצנומות תעבי קצת את הגבות כדי לתת מסגרת לפנים ונוכחות לאזור העיניים.

אחרי כל כך הרבה טיפים אין מצב שלא תדעי מה להגיד בתור הבא אצל הקוסמטיקאית..  כי כמו שהבנת אין פנים טובות או רעות הכל עיניין של כמה יסודות בסיס והתאמה מדויקת אלייך.

אז בפעם הבאה שאת אצל הקוסמטיקאית שלך תעשי חזרה קטנה ותצאי מרוצה מתמיד!

ספרי לי בתגובות איזה טיפ הכי מדבר אלייך והפתיע אותך.

 

שלך,

לינוי ברנס

בא לך עוד?? כנסי לקרוא ↓