להתלבש בסטייל גם בריצות של ה1 לספטמבר

היי אהובה!

אם את אמא ותיקה או חדשה יחסית כמוני כמו שכבר סיפרתי בסיפור שלי פה בעבר את כבר ממש מחכה לראשון בספטמבר אבל יודעת גם שלא ממש הולך להיות לך הרבה זמן בשבוע הראשון שלו בכל אופן .

יש לך גם לארגן את הילדים בבוקר גם להתארגן בעצמך סביר להניח שאת גם מסדרת קצת בבוקר כי אף אחת לא אוהבת לחזור לבלאגן מכינה אוכל, קפה, מה שצריך ואז כל ההסעות לגנים ובתי הספר ועם כל הריצות האלו עדיף שתלבשי את הכי נוח שלך כדי לעבור את הבוקר כמו שצריך אבל כמובן שלא תרצי לוותר על הסטייל כי עדיין את צריכה להגיע למקום העבודה שלך מדוגמת הכי שיש  כשאת מרגישה טוב עם עצמך ובשיא הסטייל. אז איך עושים את זה בלי לעמוד שעו מול הארון כשאין לנו זמן מיותר?

בשביל להקל עלייך כמה שאפשר אספתי לך כמה רעיונות ללוקים נוחים אבל עדיין סופר שיקיים כדי שתעברי גם את השבועות הקרובים בשיא הסטייל! 🙂

ואת לגמרי יכולה לנסות אותם כבר עכשיו בחופש אוגוסט החם אלו לוקים שאפשר למחזר בכמה צורות ואת תמיד תיראי במיטבך בלי שום הפתעות בדרך.

כמה המלצות לפני…

  • אולי כדאי שתוותרי על העקבים ותנסי לנעול קצת יותר את הנעליים השטוחות שלך לא חסר מגוון היום ואם עדיין את חייבת עקבים לכי על נמוכים כי בנינו זה גם הטרנד הכי חם של העונה וגם יהיה לך את היכולת להתרוצץ בלי שום בעיה עליהן
  • אל תוותרי על החצאיות והשמלות כי זה ניראה לך לא נוח תלכי על אורך מידי או מקסי כדי שלא תצטרכי כל הזמן לשים לב לאורך הבגד ותרגישי לא נוח ותישארי בקו הקלאסי שאנחנו כל כך אוהבות.
  • תוסיפי צבע ופרינטים כמה שאת יכולה זה תמיד מקפיץ את ההופעה להרבה יותר מתוחכמת ושיקית ואם מקום העבודה שלך יותר על הקו הקלאסי עם משמעת קוד לבוש לכי על הטיפ הזה באקססוריז כמו תיק או נעליים מעניינות או אולי אפילו צעיף שיקפיץ לך את כל ההופעה.
  • תזכרי שלכל הופעה אם את משנה את האקססוריז המתאימים היא יכולה לשרת אותך כמה פעמים בלי שאף אחד ישים לב – אבל לזה אני אדגיש פוסט ופינה משלו.

שתהיה לך תחילת שנת לימודים מוצלחת ותהני מכל רגע ומכמה רגעי השקט שיבואו בקרוב J

הנה כמה לוקים שיתנו לך קצת השראה –

 

שלך,

לינוי ברנס

 

 

בא לך עוד?? כנסי לקרוא ↓