מה ללבוש לליל הסדר

היי לאב!

פסח היקר מגיע ממש עוד רגע ויש לי יחסי אהבה שנאה עם החג הזה אני מודה. אולי כי מנקים בטירוף ויש מלא לחץ לפניו אבל כשהוא מגיע הוא כל כך מיוחד, חגיגי ויפה שדי גורם לי לשכוח את כל הבלאגן של לפני, קצת כמו לידה לא? ?

מה שבטוח, כולנו רוצות להתלבש בשיא הסטייל שלנו בליל הסדר. והאמת? שמגיע לך להרגיש הכי יפה שיש אחרי כל ההכנות, הניקיונות והתיזוזים לקראת החג!

פסח מסמל על בוא האביב וזה בדיוק הזמן להתחיל להוציא את הבגדים הפרחוניים, הבהירים והקיציים לקדמת הבמה ולתת לעונה החמימה את תשומת הלב שמגיעה לה.

בדיוק בשביל זה אני מרכזת לך כמה רעיונות ללוקים מנצחים שאת הולכת לקבל ים מחמאות בערב החג.

  1. השמלה המנצחת – שמלה תמיד תיתן לנו להרגיש נשיות וחגיגיות יותר. אבל כשהשמלה היא בגזרה מושלמת היא עושה את העבודה הטובה ביותר, ובנינו? אין כמו שמלה מנצחת אחת שתסגור לנו את הפינה! ואם היא בצבע אביבי שמאיר את החדר את לגמרי מסודרת..

 

 

  1. ההדפס המנצח – פרחוני:  אין הדפס יותר טוב לבשר שבא האביב. עם הפריחה שפורחת בחוץ תכניסי אותה גם הביתה לשולחן החג. ההדפס הפרחוני בכל הצבעים שלו תמיד ניראה נהדר על כל אחת – השנה הטרנד הזה מגיע אלינו שוב ואת יכולה למצוא אותו על כל פריט לבוש ובכל גזרה. (בדוגמה למטה שמלה של VALENTINO מתצוגות האופנה של קיץ 2020)
  2. יש כל כך הרבה פריטי לבוש פרחוניים אבל הייתי חייבת לשתף אותך בפיס הנפלא הזה של ולנטינו!

 

 

  1. השילוב המנצח – יש לי אהבה עצומה לצבע הלבן. אני יודעת שאולי את קצת מפחדת ממנו כי את משוכנעת שהוא משמין אבל זה מיתוס לא נכון וחבל לוותר על הצבע הנהדר הזה. חשוב ללכת על גזרה מחמיאה למבנה גופך וכשזה בא בגרסת החליפה אין יותר חגיגי, נשי ומושלם מזה.

 

  1. הנוחות המנצחת – אם את בחורה של פרקטיות חשוב לך גם הנוחות שלך לכן לוק של חולצה לבנה מיוחדת עם ג'ינס מחמיא יעבוד לך נהדר – גם חגיגי וגם נוח. טיפ שלי? תוסיפי נעל בצבע אדום בוהק עקב או לא זה לבחירתך יחד עם אודם אדום ויש לך לוק קלאי , חגיגי ומנצח שאף אחד לא יוכל להתעלם ממך.

 

 

  1. האקססוריז המנצח – אם אנחנו חברות כבר כמה זמן את יודעת שיש לי אהבה לאקססוריז מעניין ולכן גם כאן אני חייבת לתת לזה במה מיוחדת. כל לוק שרק תירצי לשים תוסיפי איזשהי מטפח מיוחדת עם צבע ודוגמה מעניינים על השיער או על הצוואר ואת תיראי איך הלוק הכי פשוט שיש יקבל את האדג'יות שאנחנו אוהבות!

 

 

יש לך כאן כמה רעיונות ללוקים מנצחים מבטיחה לך שאת רובם יש לך כבר בארון אז אין צורך ללכת לקנות בבהלת הקניות של לפני החג חבל על הריצות, על הכסף ועל הלחץ.

והאמת? אין לך כרגע כל כך מאיפה 🙂

אז איזה לוק בחרת לערב החג?? ספרי לי בתגובות למטה ?

שיהיה לך חג שמח וכיפי נשיקות!

 

שלך,

לינוי ברנס.

בא לך עוד?? כנסי לקרוא ↓