איך להסתדר עם הארון שלך אחרי היריון

היי יקירה!

פינה חדשה שיוצאת לדרך ומאוד יקרה לליבי באה לפתור לך את הבעיות שאני התמודדתי (ועדיין) איתן אחרי הלידה וההריון

כל פעם אני אגע בנושא טעון אחר 🙂

הפעם חשבתי שאולי כדאי להתחיל מהאזור הכי "בעייתי" לאחר הלידה וההיריון כי לא משנה אם עברת לידה טבעית, קיסרית או אם ילדת לפני חודש חודשיים או אפילו שנה רוב הסיכויים שלרובינו נשאר איזשהו אזכור לזה היית בהיריון – ואני כמובן מדברת על ארון הבגדים שלך.

הארון שלך מכיר אותך בימים רזים יותר , חטובים יותר ואולי גם ורודים יותר 🙂  אבל הגיע הזמן להבין שמשהו השתנה ואולי את גם תאהבי את השינוי הזה..

האמת שבהתחלה הייתי ממש באטרף לחזור לספורט בשביל להוריד את הבטן , את הירכיים, ובכללי לצמצם היקפים כדי להיכנס לבגדים שלבשתי לפני ההיריון וזה פשוט הכניס אותי לסטרס וחוסר ביטחון מטורף שבאיזה קטע לא חזרתי לעצמי אחרי הלידה (הרי על זה כולם מדברים) אבל למזלי אחרי תקופה (לא קצרה האמת) חזרתי לעצמי וקיבלתי את השינוי שעברתי והגעתי להבנה שאני כבר לא אחזור לאותה מידה שהייתי ולא להיקפים ובטח לא למבנה הגוף שהייתי ופשוט התחלתי לעשות עבודת סטיילינג לעצמי כמו שאני עושה ללקוחות האהובות שלי.

חשוב לי ציין שלא עשיתי את התהליך הזה מיד אחרי הלידה ובעצם מה שהשאיר אותי שפויה זה שנתתי לעצמי בערך חצי שנה להסתגל לגוף ולמצב גם נפשית גם פיזית וגם הורמונלית ורק אז הרגשתי בשלה מספיק לעבור את התהליך הזה עם עצמי ובעצם להיות כנה עם עצמי מספיק כדי להבין שאני לא אוכל להתלבש אותו הדבר כמו לפני ההיריון ואין מה לעשות!!

וכל אחת עוברת את התהליך הזה בזמן אחר אחרי הלידה יש כאלה אחרי חודש יש כאלה אחרי שנה והכל מקובל טיבעי ומצויין!

ולכן חשוב לי להעביר את זה אלייך שקודם כל הדבר הראשון שיש לעשות זה להקציב לעצמך זמן!

ולא לא זמן של מתי אני חוזרת לגוף שאני רוצה אלא זמן להחלים ולהרגיש מספיק בשלה להתחיל את התהליך.

ז"א תני לעצמך תקופת זמן שאת אומרת לעצמך שאת לא בלחץ ואת לא נכנסת לאטרף של היקפים, מידות וכו. אני כמובן לא אומרת לא לחזור לספורט תחזרי לספורט ותאכלי מסודר כי זה פשוט בריא לגוף שלך בלי קשר אבל לא להיות רק סביב זה תחת איזה שהיא זכוכית מגדלת של ביקורת עצמית.

הדבר השני שאת צריכה לעשות זה למדוד את ההיקפים שלך כמו שלימדתי במדריך החינמי למציאת מבנה גופך בשביל לדעת במדוייק מה מבנה גופך ואיך להתנהג אליו מעכשיו והלאה! (ובטח לא כמו בעבר)

הדבר השלישי שאת צריכה לעשות זה להתייחס לארון שלך כארון חדש ובהתאם גם לחדש את הקיים (ולא אני לא מתכוונת לשופינג – לא כרגע בכל אופן).

כשאני הגעתי לשלב הזה – לשלב הארון, פשוט הוצאתי את כולו וכל מה שלא ניראה לי או כל מה שלא במידה שלי יותר או לא מחמיא לי יותר בגלל שמבנה הגוף שלי השתנה לחלוטין והתרחבתי בעיקר באגן והבטן גדלה פשוט העברתי הלאה והחלטתי שאני משנה את כל סדר הלבוש שלי – ובנינו אני אוהבת את איך שאני מתלבשת היום הרבה יותר מלפני! מרגיש לי הרבה יותר אני!

השארתי את כל מה שמחמיא לי היום למבנה גוף החדש שלי, השארתי גם את בגדי ההיריון משתי סיבות:

1. אני כמובן מתכננת עוד ילדים אז שיהיה לי להמשך במקום לקנות כל פעם מחדש.

  1. כי כל התקופה של אחרי הלידה ועוד קצת אחרי השתמשתי באותם בגדים רק ב"חכמה".  לדוגמא – לקחתי את השמלה הרחבה ושמתי לה חגורה מגניבה במותן אפילו קצת עבה – ככה שזה בנה לי מותן יפה והיא הייתה זרוקה כזו על הגוף וככה כל פעם שדרגתי איזשהו בגד היריון שלא ראו שהוא לתקופת ההיריון כי כמו שכבר הספקת להכיר אותי אני אוהבת למצות את מה שיש בארון עד הסוף!

ברגע שהוצאת את כל הבגדים החוצה תמייני אותם לשלש ערמות –

  1. לשמור
  2. לתרום ( לך אין צורך בהם אבל יש אחרים שממש ישמחו לקבל ואין להם מאיפה).
  3. לזרוק (לא רלווניטם לך אבל גם לא במצב של להעביר הלאה ).

כל מה שבערמה של לשמור להכניס חזרה לארון בצורה מסודרת שתדעי בדיוק איפה כל דבר כמו שדיברנו בעבר על איך לסדר ארון בצורה הכי חכמה.

 

אחרי כל התהליך הזה את מוכנה להתחיל ללבוש את המלתחה החכמה שלך ולעשות כמה קומבינציות לכל בגד.. (תיקחי כל בגד שיש לך בארון ותחשבי על לפחות 3 לוקים שאת יכולה לעשות – מבטיחה לך שיש הרבה יותר מ3 לוקים אבל בואי נתחיל בקטן).

שלב אחרון – עכשיו אם יש לך דברים שאת מרגישה שאת חייבת שיהיו לך ועדיין אין זה הזמן לצאת לשופינג!

רק בסוף כל התהליך שעברת (הפיזי והנפשי) את יכולה לעשות את השלב האחרון של השופינג אחרת את תיקני בלי סוף וסביר להניח שתקני פריטים שאת לא ממש צריכה או שתצליחי לשלב אותם במלתחה שלך וזה שוב לא יהיה רלוונטי וחבל..

 

אז תלכי לפי השלבים ותמיד תמיד תזכרי שזה תהליך שלוקח זמן ואת נהדרת כמו שאת!! תני לעצמך זמן להחלים ולחזור לעצמך ולא רק בעיניין הגוף אלא (בעיקר) ריגשית כדי שהתהליך הזה יהיה הכי אפקטיבי ונכון לך בדיוק בזמן שאת יכולה להיות הכי כנה עם עצמך..

ואם את צריכה עזרה בתהליך אני כאן לכל מענה ואת תמיד יכולה לקבוע איתי פגישת התייעצות ושנעשה את התהליך הזה ביחד כי עוד זוג עיניים תמיד יכול לעזור 🙂

שיהיה המון בהצלחה מהממת!!

 

שלך,

לינוי ברנס.

בא לך עוד?? כנסי לקרוא ↓