המדריך לטרנדים הנכונים באיפור חורף 2021

היי אהובה!

הרבה זמן לא עשינו פוסט של איפור.. אחרי שהיה לי כל כך הרבה זמן לחקור ולנסות אני חוזרת אלייך עם מסקנות שבטוח תאהבי 🙂

יש כמה טרנדים חדשים בתחום האיפור שאני חושבת שממש תרצי להכיר..

הרעיון הכללי של העונה הזו ברוח התקופה הוא מינימום השקעה מקסימום תוצאה ולכן תשתמשי בכמה שפחות ומה שאת כן שמה תשתמשי בחכמה במיקום הנכון ובכמות הנכונה..

העונה אנחנו ניראה כמה מראות איפור שונים שכל אחד מהם מאוד דומיננטי ולכן אני אעשה סדרה של פוסטים שכל אחד מהם ילמד אותך במדויק איך עושים את זה נכון..

המראה הראשון שנדבר עליו בסדרה זו הוא – השפתון האדום!

המראה הכללי שאת אמורה להשיג באיפור שלך הוא המראה ה"לא התאמצתי לא התאפרתי" זאת אומרת כמה שיותר קרוב למציאות יותר טוב..

המייקאפ

אמור להיות בלתי ניראה כאילו לא קיים (אם בכלל) כזה שעדיין רואים את הנמשים הפצעונים הקטנים וכן, גם הכהויות.

ברור לי שאם יש משהו שממש מציק לך את תרצי להסתיר אותו תחת שכבת כיסוי המייקאפ אבל החכמה היא לעשות את זה במוצרים נלווים כמו קורקטורים וקונסילרים בשכבה טובה ודקה ולא עם עוד שכבת מייקאפ עבה.

והאמת? שזו התחושה כמעט בכל מראות האיפור שנדבר עליהם בסדרה הזו.

המייקאפ פייס אנד בודי של מאק מושלם למראה הזה כי הוא נותן מראה ממש טיבעי אם אני שמה מייקאפ (מה שקורה לעיתים רחוקות) זה בדיוק האחד שאני משתמשת

סומק

במראה הזה אנחנו מוותרות על כל הקונטור והברונזרים למינהם ומדגישות את אזור הלחיים עם גוון חום ורדרד טיבעי ורך בלי יותר מידי הדגשת עצמות אלא לתת קצת צבע באזור התפוחים בלחיים (המראה הסמוק הטיבעי)

אני קצת מאוהבת בגוון NATURAL BLUSH 07 של קרליין הוא יוצר מראה טיבעי בול כמו שאני אוהבת והכי חשוב? במרקם קטיפתי טיבעי שמתכתב מושלם עם הלוק 🙂

הגבות

צריכות להיות יחסית מלאות ומסורקות כלפי מעלה. מראה מלא ופרוע שאני אוהבת לעשות עם קצת עיפרון למילוי הגבה וסירוק עם ג'ל גבות שקוף שנותן לי מראה טיבעי פרוע ומלא סטייל.

מסקרת הגבות עם הצבע של מאק תעשה לך את העבודה במינימום זמן אבל את יכולה להשיג את המראה הזה גם עם כל עיפרון גבות למילוי ומסקרה שקופה מעל.

העיניים

לא יהיו מאופרות בצבעים מיוחדים או נורא כבדים. כן רואים ריסים שמסודרות עם קצת מסקרה אפילו חומה ואת יכולה להוסיף צלליות בגווני חום אדמה שנותנים לעין צורה חתולית וגדולה ומחמיא לכל גוון עור .

כמו סט הצלליות החומות המושלם הזה של מאק- אני אוהבת שיש סט אחד אינספור אפשרויות והסט הזה של מאק לגמרי נותןו לי את המענה עם כמה צבעים ומרקמים והכי כיף? במחיר מושלם!

השפתיים

נעות בין גוונים אדומים טבעיים מאוד לגוונים כהים של חום כתמתם ואדום בוהק.

הגיוני לחשוב שדוקא עכשיו בעידן המסכות השפתיים לא יקבלו הרבה מקום בטרנדים של האיפור אבל מישום מה (אולי כדי ליצור אנטי להסתרת האזור שאנחנו מאוד אוהבות?) הן מקבלות מקום של כבוד.

כמו הצבע המושלם הזה של בובי בראון – אדום עמוק ומלא נוכחות!

בתור חובבת שפתונים אני נוטה לגוונים החום אדמדם המושלם עם מראה נקי כמו הדמות המפורסמת אמילי בפריז שאם יש משהו שכן הזדהיתי איתו בסטייל שלה זה האיפור 🙂

מתוך אמילי בפריז (נטפליקס)

 

עוד קצת דוגמאות ללוק החורפי והמושלם הזה –

חשוב לזכור –

במראה כזה רוב תשומת הלב היא בשפתיים ולכן כדאי לתחום את השפתיים במקרה הזה בתוחם באותו הגוון של השפתון.

נקודה נוספת, אני אוהבת את המראה הזה כי הוא נותן מקום לפגמים שיש לכולנו בפנים. אם זה מהשמש, מהלידות, מהלחץ או כי פשוט התבגרנו ונותן לנו הרגשה טובה ולשים את תשומת הלב באזור שאנחנו אוהבת.

 

מקווה שאהבת וממש בימים הקרובים אני אפרסם את הפוסט השני בסדרה עם עוד לוק שאת חייבת להכיר ובטוח תאהבי 🙂

 

שלך,

לינוי ברנס

 

בא לך עוד?? כנסי לקרוא ↓